Aký druh materiálu je Kumon Math B Duch skôr si na to zvyknite, ako sa to naučte je účinný pri písomnom počítaní Kumon.

2023-05-28

matematika

t f B! P L

V akom veku sú materiály Kumon Maths B?

Kumon Maths B je ekvivalentom úrovne 7 rokov.

Od materiálov A sú navrhnuté tak, že keď sa abeceda posunie o jedno písmeno, úroveň triedy sa tiež posunie o jedno písmeno. Hoci v niektorých oblastiach sa stupeň a abeceda v aritmetike trochu rozchádzajú, pretože sa nezaoberajú tvarovými úlohami a vetami, možno predpokladať, že abeceda a stupeň si v podstate zodpovedajú.

Aké učebné materiály obsahuje Kumon Aritmetika B?

Ciele materiálov Kumon Matematika B sú nasledovné

Na základe schopnosti sčítania a odčítania až po materiály A žiaci rozvinú schopnosť sčítania a odčítania ťahov a prejdú na materiály C.

Žiaci sa zoznámia s písomným počítaním. Matematika Kumon je často štruktúrovaná tak, že v jednom učebnom materiáli sa rieši jedna úloha, ale aj tu je jasne daná úloha ťahového počítania.

Pozrime sa na učebné materiály podrobnejšie. Aritmetika B pozostáva z 200 výtlačkov, ktorých obsah je zväčša rozdelený nasledovne.

| Číslo materiálu | Obsah | --- | --- | 1-10 | Sčítanie (opakovanie A) | 11-40 | Sčítanie do súčtu 100 | 41-70 | Sčítanie dvoch číslic | | | 71-100 | Sčítanie troch číslic | 101-120 | Odčítanie (opakovanie A) | 121-150 | Odčítanie dvoch číslic | 151-160 | Odčítanie dvoch číslic Sčítanie a odčítanie | | 171-200 | Sčítanie trojciferných čísel |

Prvá polovica sa zaoberá sčítaním a druhá polovica odčítaním. Skutočnosť, že sa teraz rieši písomné počítanie, znamená, že sa rieši aj počítanie s 2- a 3-cifernými číslami.

Aké sú kľúčové stratégie pre Kumon Maths B?

Písomná aritmetika sa mení oproti bežnému sčítaniu a odčítaniu z hľadiska veľkosti čísel a prenášania dopredu a dozadu. Spôsob, akým sa s každou z nich vysporiadate, mení stupeň náročnosti stratégie.

Kľúčom k zvládnutiu veľkosti čísel je skôr prax ako porozumenie.

Krátenie je pôvodne technika na počítanie s číslami s veľkými číslicami. Čím je číslo väčšie, tým je ťažšie mať konkrétnu predstavu o čísle, ale technika štetcovej abecedy umožňuje počítať s veľkými číslami.

Ak sa to pokúsite uchopiť teoreticky, bude to ťažké pochopiť. Deti, ktoré sú dostatočne staré na to, aby sa učili túto látku, budú mať problém pochopiť abstraktné pojmy a bude pre ne tiež veľmi ťažké predstaviť si trojciferné čísla konkrétne. Napríklad, ak by ste boli požiadaní, aby ste si predstavili 359 jabĺk, bolo by nemožné skutočne si predstaviť 359 jabĺk.

Pochopenie princípov je samozrejme dôležité, ale to bude možné až v neskoršej fáze školského roka. V tejto fáze by sa mal klásť dôraz na jednoduché osvojenie si techník.

Kumon rieši písomné počítanie spamäti.

Ďalším krokom je postupovanie dopredu a dozadu.

Metóda písomného počítania Kumon je jedinečná.

Pri bežnom spôsobe sa zapisuje počet prenesených a prenesených čísel. Ak je napríklad súčet na prvom mieste pri sčítaní 10 alebo viac, základnou metódou je zapísať "1" na mieste 10.

V Kumone však žiaci čísla nezapisujú, ale sčítanie a odčítanie riešia spamäti. To isté platí nielen pre sčítanie a odčítanie, ale aj pre násobenie a delenie, ktoré sa objavia neskôr. Rýchlosť riešenia písomného počítania sa zvyšuje, keď ho riešite naspamäť, a pretože si musíte zapamätať počet prenesených a prenesených čísel, môžete postúpiť ďalej len vtedy, ak zvládnete základné sčítanie a odčítanie s ľahkosťou.

Často sa hovorí, že ľudia, ktorí sa učia aritmetiku Kumon, sú rýchli vo výpočtoch, a to je dôvod. Kumon sa nezaoberá aplikovaným obsahom, ale základy sa dajú zvládnuť na vysokej úrovni.

Najskôr by ste si mali zvyknúť na špecifický spôsob riešenia ťahov Kumon.

Kľúčovým bodom je zvyknúť si najprv na Kumon spôsob riešenia písomných aritmetických úkonov.

Aj keď necháme bokom diskusiu o tom, čo je lepšie, či bežný spôsob alebo spôsob Kumon, nemyslím si, že je sporné, že spôsob Kumon je ťažší.

Ak existuje ľahký a ťažký spôsob, mali by ste si najprv zvyknúť na ťažký spôsob. Je to preto, že ak to zvládnete ťažkým spôsobom, bude jednoduchšie prispôsobiť sa ľahkému spôsobu. Keď si zvyknete na ľahký spôsob, náklady na učenie sa ťažkého spôsobu zostanú vysoké a bude ťažké nájsť zmysel v tom, aby ste sa namáhali učiť sa ťažký spôsob.

Čo teda môžete urobiť, aby ste si najprv zvykli na spôsob Kumon?

Najlepším spôsobom je naučiť sa materiál B v Kumone skôr, ako sa začnú učiť písať v škole. Ak začnete s matematikou Kumon pred školou, vaše dieťa bude na dobrej ceste k osvojeniu si materiálu B v čase, keď sa bude v škole učiť písomné počítanie. Je ťažké zasiahnuť do rýchlosti učenia sa vášho dieťaťa, ale môžete urýchliť čas, keď sa začne učiť Kumon. Jedným z dobrých spôsobov, ako to urobiť, by bolo začať s Kumonom skôr a učiť sa písomné počítanie Kumon skôr.

Môžete si dať pozor na svoj prístup k dieťaťu, ak sa učí písomnú aritmetiku súčasne so školou alebo pred ňou. Ak vám povie, že spôsob, akým sa učí v škole, sa líši od spôsobu, akým sa učí v Kumone, a vy zaujmete postoj, že jeden spôsob je nesprávny, vaše dieťa bude pokračovať v učení s pochybnosťami a nespokojnosťou.

Ak budete vopred poznať metódu Kumon a budete pripravení, budete môcť odpovedať na otázky svojho dieťaťa bez toho, aby ste v ňom vyvolali zbytočné obavy.

QooQ