Aký druh materiálu je Kumon Maths 2A Zvládnutie jednociferného sčítania.

2023-05-25

matematika

t f B! P L

V akom veku sú učebné materiály Kumon Maths 2A?

Kumon Maths 2A zodpovedá úrovni 5 rokov.

Vo všetkých predmetoch Kumon sú materiály A na ekvivalentnej úrovni 6. Do 2 rokov sa deti učia v samostatnom materiáli s názvom "Baby Kumon", takže vo všeobecnosti možno predpokladať, že 2A a 3A sú pre 5-ročné deti, 4A a 5A sú pre 4-ročné deti a 6A a nižšie sú pre 3-ročné deti...

Aké materiály sú súčasťou Kumon Math 2A?

Ciele materiálov Kumon Math 2A sú tieto

Na základe zručností získaných v materiáloch 3A do tsukasumi 3 sa žiaci učia tsukasumi 4 až tsukasumi 10, aby si rozvíjali základné mentálne aritmetické zručnosti, a potom rozvíjajú zručnosti, aby mohli prejsť na materiály A sčítanie a odčítanie.

Sčítanie bolo prvýkrát predstavené v 3A a 2A je jeho rozšírením. Počet sčítaní sa zvyšuje na 10.

Pozrime sa na tento materiál podrobnejšie. Matematika 2A pozostáva z 200 výtlačkov, ktoré sú zväčša rozdelené do nasledujúcich častí.

| Číslo materiálu | Obsah | | | --- | --- | 1-10 | Prehľad 3A | | | 11-30 | x+4 | | | 31-50 | x+5 | | | 51-70 | x+1 až x+5 | 71-90 | x+6 | | 91-110 | x+7 | 111-130 | x+1 až x+7 | 131-150 | x+8 | 131 -160 | x+9 | | 161-170 | x+9,x+10 | | 171-200 | x+1 až x+10

Tu sa spracúvajú všetky jednociferné sčítania. Uvidíte tiež, že zvyšovanie počtu sčítaných číslic prebieha postupne a že učenie prebieha pomerne opatrne.

Aké sú kľúčové body stratégie Kumon Maths 2A?

Kľúčom k stratégii Kumon Matematika 2A je aj tak získať počet opakovaní sčítania.

Kumon sčítanie je skôr memorovanie ako porozumenie.

Ak si predstavíte hodiny sčítania v škole, učivo sa vyučuje vysvetľovaním významu. V mnohých prípadoch sa hodiny vyučujú ukazovaním konkrétnych predmetov a počítaním na prstoch, aby žiaci pochopili pojem sčítania.

V matematike Kumon sa však pri vyučovaní sčítania konkrétne predmety neukazujú, aspoň nie v tlačenej podobe. Môže sa vyskytnúť nejaké doplnkové poučenie o počítaní na prstoch, ale v podstate je cieľom umožniť študentom pozrieť sa na rovnicu a získať odpoveď.

Je to podobný koncept ako pri učení sa o deväťdesiatdeviatke. V Japonsku je posledným krokom zvládnutie jednocifernej násobilky recitovaním do 99, hoci existuje časť deväťdesiatdeväť, kde sa učí význam. V Indii sa vraj učí do 1919, ale aj tu je základom memorovanie. Aj keď rozumiete významu násobenia, ak si ho nezapamätáte, počítanie je veľmi zdĺhavé.

V matematike Kumon sa sčítanie vyučuje na základe rovnakého konceptu. Cieľom je zapamätať si odpovede opakovaním sčítania tých istých čísel stále dokola.

Frekvencia je pre zapamätanie dôležitejšia ako správne vysvetlenie.

Čo je teda dôležité pre zapamätanie? Určite to bude počet opakovaní odpovede.

Samozrejme, ak množstvo zapamätania presiahne určitú úroveň, snaha zapamätať si v tme nebude účinná. Snaha zapamätať si podrobné repliky a prostredie bez prečítania príbehov Harryho Pottera totiž zvyčajne nie je veľmi efektívna.

Sčítanie však nemá veľký počet vzorov a pri jednociferných číslach vzory nedosahujú ani 100. Navyše odpovede sú pravidelné a aj keď zabudnete, čo ste si zapamätali, odpoveď ľahko odvodíte počítaním prstami. Pri týchto predmetoch je jednoduché zapamätanie veľmi účinnou metódou učenia.

A neexistuje lepší spôsob jednoduchého zapamätania ako opakovanie. Zamerajte sa na to, koľkokrát to dokážete jednoducho urobiť.

Urobme si počet opakovaní všade.

Kľúčom k úspechu v Aritmetike 2A bude teda získať počet opakovaní, ktoré musíte vyriešiť pri sčítaní.

Najprv sa uistite, že pochopili, že "3+1=" sa číta ako "Čo je tri plus jedna?". To je prvý krok k tomu, aby ste ich pripravili na pochopenie toho, že "3+1=" je čítanie "Čo je tri plus jedna? Niekedy, keď riešia výtlačky Kumon, môžete im rovnicu prečítať, aby ste im pomohli pochopiť, ako sa rovnica číta.

Keď budú vedieť čítať, môžete ich požiadať, aby sčítali v každodennom živote. V každodennom živote je veľa situácií, v ktorých sa od nich bude žiadať, aby sčítali, takže ak im dáte sčítanie pri každej príležitosti, zapamätajú si sčítanie ako epizodickú pamäť.

Keď už budú mať určitú úroveň porozumenia, užitočné môžu byť aj plagáty. Ak budete dieťa nútiť, aby ste mu ukazovali vzorce, kým im ešte nerozumie, nemusí mať záujem, ale keď im do určitej miery porozumie, môžete očakávať, že sčítanie bude riešiť samo aj mimo Kumonu.

QooQ